مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 11:252022-12-04سياسي

خبرخوب|پیش به سوی برق هسته ای/بسیجیانی که دل ها را می خرند


اینکه هر روز بیایی و خودت را به خواندن یک بسته خبرخوب دعوت کنی، قطعا آنقدر انرژی به سویت روانه می کند که به مشتری پروپاقرص خبرخوب تبدیل شوی و هیچ وقت از خواندنش سیرنشوی؛ - گروه خبرخوب:احتمالا کتاب های مثبت اندیشی و معنویت  را خوانده اید و به خوبی می دانید این کتاب ها  چطور از آثار مثبت اندیشی در زندگی انسان ها می گویند و همه رویدادهای زندگی را محصول تفکرات خود ما می دانند؛ اگر هم نخوانده اید حتما به سراغ آن بروید تا پکیج خوب دیدن و خوب اندیشیدن هایتان تکمیل شود.

خبرخوب امروز را با این مقدمه شروع کردیم تا به شما بگوییم که همراهی هر روزتان با این بسته خبری جذاب، تمام انرژی های مثبت را به سمت تان جذب می کند و مستقیما روی اتفاقات دلچسب زندگی تان اثر می گذارد، پس مثل همیشه با ما باشید و با ما بمانید.

تنتان سالم و شادی هایتان مستدام.

  خودکفایی برق هسته ای خبر خوب این است: عملیات احداث نیروگاه اتمی کارون در شهر دارخوین از توابع شهرستان شادگان با ظرفیت تولید برق 300 مگاوات آغاز شده تا  اهواز بتواند نبض تولید برق هسته ای منطقه را در دست گیرد.

سال ها قبل که شعار انرژی هسته ای حق مسلم ماست سر می دادیم، پیش خود روزی را رویاپردازی می کردیم که کشورمان بتواند با بهره مندی از فناوری هسته ای، یکی از مهمترین انرژی های موردنیاز بشر یعنی برق تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرخوب|پیش به سوی برق هسته ای/بسیجیانی که دل ها را می خرند

خبرخوب|پیش به سوی برق هسته ای/بسیجیانی که دل ها را می خرند